Tähän piti tulla kuva hyvin nätistä keittiöstä, mutta. Todellisuus tuolla työmaalla sattuu olemaan hieman toisenlainen. On sitä naulapyssyä ja ruuvia, puristinta ja silikoonia, kaikkea mahdollista heti tuossa tasolla kertyneenä vinot pinot. Niitä ei uskalla liikuttaa, kun kohta joku tarvii jotain. Mutta me ollaan tyytyväisiä keittiöön, se kait on tärkeintä. Ollaan saatu Kvikilta hyvää palvelua, vaikkei keittiöfirmojen kanssa koskaan mene kaikki nappiin. Aina puuttuu jotain tai joku on väärää. Pitääkö listata? No, kodinhoitohuoneen jalat olivat väärän mittaiset, oven kahvat väärän väriset, kodinhoitohuoneen tasoa piti lyhentää, keittiössä astianpesukoneen tasoa taas pidentää (uutta odotellaan kuukausi), jotain välipuita puuttuu, samoin laatikoiden putkia... jne. Mutta keittiön tasot - ihanat. Mano-ovet - ihanat. Kasikymppinen roskalaatikko, neljällä roskiksella - mahtava. Kaiken kruunaa valkoinen putki, liesituulettimemme Falmec Polar White. Ens viikon torstaina pamahtaa sitten kodinkoneet. Pääseekö tässä kinkun paistoon ennen joulua. Taitaa olla että pääsen (joudun) lähinnä siivoamaan.
Wuhuu!!! Kyllä toinen raksaaja ainakin osaa nähdä sen keittiön kaiken muun sälän alta :) Onpas hiano!! Siistiä nähdä liesituuletin in action. Meille tulee saman mallinen, tosin Savolta. Ja hei nuo tiedän upotetut valaisimet katossa näyttää aika hyvältä!! Osoittavat erinomaista makua ;) Pidetään peukkuja kinkunpaiston puolesta. Ja mitä tulee noihin puutteisiin, niin ainahan niitä on.. Taitaa olla aika inhimillistä, MUTTA sen sietää paremmin, kun palvelun laatu on kohdallaan. Ollaan kyllä törmätty niin hyvään kuin huonoon palveluun tässä projektin varrella. Ne huonot kokemukset+puutteet ovat saaneet ihan omat mittasuhteensa, mutta huipputyyppien kanssa toimiessa ei pikkuiset jälkitoimitukset paljon paina. :) Ihan muutamasta jutusta teki mieli kirjoittaa blogiinkin kiukunpuuskassa, mutta en taida ihan niin ilkeä ihminen olla.
VastaaPoistaKiitos Henna! Rakennusblogista voisi tulla helposti valitusblogi, mutta sitä linjaa olen halunnut vältellä. Kaikesta "kaikki menee päin ---" - jutuista ei vain jaksa kirjoittaa, kun yleensä tilanne on rauhottunut jo ennen koneelle pääsyä. Olen ollut kaupan alalla töissä jo kahdeksan vuotta ja edelleen olen sitä mieltä, että hyvä palvelu on kaiken a ja o. Ja asiakkaat äänestää aina jaloillaan. Miksi mennä (rauta)kauppaan, jossa asiakasta nöyryytetään odotuttamalla varttiakin pidempiä aikoja. Samoin noita raksamiesten, "tulen huomenna/soitan huomenna" -lupauksia voi vain ihmetellä. Ei missään sellainen palvelu olisi anteeksiannettavaa, ei ainakaan myymälän ovien sisäpuolella. Mutta valitus sikseen. Hyvästä palvelusta tulee oikeasti hyvä mieli, se on tosiaan huomattu :)
Poista