8.8.2016

DIY: SEINÄKORISTE OLIIVIPUUNOKSISTA











Olen katsellut liian pitkää tyhjää koloa makuuhuoneen seinällä, keksimättä julisteelle kaveria. Vee Speersin posterin tilasin yli vuosi sitten, sen paljastaa muuten vanha blogiteksi Herttalyhdystä, jossa juliste vilahtaa ensimmäisen kerran. Jo silloin ajattelin, että ostan pian toisen kehyksen tuohon viereen - siksi kolo. Sitä toista hyvää kuvaa tai tekstiä ei ole vielä tullut vastaan, eikä koomin raamejakaan, sillä viime Ikean reissulla huomasin, ettei vastaavia puisia kehyksiäkään saa enää.

Viime viikolla sain sitten tarpeekseni ja painelin pihalle leikkaamaan kaksi oliivipuun oksaa ja  yhden pihahaavasta. Enempää en raaskinut. Onhan nuo muut tehnyt hienompiakin, oikein runsaita seinäkoristeita, kuten Sanna Kukkala-blogissa täällä. Siis ihana! Minä tein nyt tällaisen nopean ja simppelin. Ei tarvinnut kuin vanhan hengarin, jonka olin jo aiemmin spreijannut kupariseksi ja pätkän lankaa. Valmista!

Nyt kun olen iskenyt naulan seinään, tuli mieleen, että tuohon hengariin olisi kiva tehdä sellainen makramee-seinävaate. Milloin sitä ehtis...





Pin It!

2 kommenttia:

  1. Oi jes, näyttää hyvältä minun silmääni!! :) Tuollainen on kyllä helppo tehdä, nopea ja edullinenkin vielä, kun napsii oksat omasta pihasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä oli kyllä tosi nopea ja halpa DIY. Kiitos inspiraatiosta!

      Poista

Kiitos kommentista <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...