26.1.2014

NAULAKKOHAAVEITA


1. Hang On seinänaulakko, Normann Copenhagen. 2. Hang Five -naulakko, Umbra. 3. Twigsy-naulakko, Umbra. 4. Superliving-naulakko, Superliving.

Ostoähkyäni taltuttaakseni olen viettänyt aikaa nettikaupoissa haaveillen muun muassa naulakoista. Hakusessa siis musta naulakko tuohon kodarin penkin ylle. Tuo Hang On -naulakko on pitkään ollut haavelistalla. Minä tykkään. Jotain viehättävää on kuitenkin myös Twigsy-naulakossa, se on kuin hento puun oksa ja näyttäisi varmaan upealta. Olen tosin ostanut rautakaupasta yhden kuparisen pyöreän vetimen, jos olisin askarrellut erilaisista nupeista naulakon nelosvaihtoehdon tapaan. En tähän kollaasiin muistanut laittaa kuvaa Crown-naulakosta, sekin on mustana oikein viehättävä. Vaihtoehtoja on liikaa. Minkä sinä valitsisit?

Naulakot:





Pin It!

4 kommenttia:

  1. Minä pidän eniten juuri tuosta hang on naulakosta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samoin, se on hieno! Sykähdyttää joka kerta, kun sen jossain blogissa/lehdessä nään.

      Poista
  2. Hang on tai twigsy olis mun valinta...ehkä ennemmin hang on :p Tosi kauniita kylläkin kaikki nuo naulakot!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö! Hang on on ihana, mutten oikein ole ihan varma onko tuo juuri oikea paikka tuolle ihanuudelle. Jään miettimään :)

      Poista

Kiitos kommentista <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...